Известие

Collapse
No announcement yet.

Полуоската опира в магарето ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Полуоската опира в магарето ?

    На колата от подписа 1,9jtd при десен завой полуоската оприра в един болт на магарето и в болта на биалетката. Проблема се появи след скачане в дупка. Идеи какво може да е и колко ще ми струва, носачите, накрайниците са здрави, възможно ли е да е тампон на двг?
    Last edited by van_dal; d.m.y г., 21:23.
    156 Sportwagon 02'

  • #2
    Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
    На колата от подписа 1,9jtd при десен завой полуоската оприра в един болт на магарето и в болта на биалетката. Проблема се появи след скачане в дупка. Идеи какво може да е и колко ще ми струва, носачите, накрайниците са здрави, възможно ли е да е тампон на двг?
    От умрели тампони на двигателя е обикновено.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Вземи мерки, че да се сурне двигателя така не е приятно.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Проверете тампоните на двигателя,там се крие проблема.
        Шарнира ми се струва невъзможно да се изкриви.
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #5
          По принцип питам, някой от тампоните на мотор да е известен като по-слаб ?

          Т.е. кой най-често дава фира, така да задам въпроса
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #6
            Тампони ДВГ

            Моята като я взех също чукаше в дясно при по рязко подаване на газ и се оправи като смених всички тампони - 2-та "цилиндрични", ако мога така да ги нарека, един плосък на скоростната кутия + щангата на мотора. Към момента на смяната всички стари бяха леш. В случая мисля, че на 2-та цилиндрични трябва се обърне най-вече внимание.

            п.п. Някой правил ли е успешен дълготраен рециклаж на цилиндричните теампони на двигателя?
            Alfa 156 2,4 JTD '99

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
              По принцип питам, някой от тампоните на мотор да е известен като по-слаб ?

              Т.е. кой най-често дава фира, така да задам въпроса
              Предният десен,или този откъм маслената помпа.

              П.С.Имайте предвид,че тампоните за 156 2.4 са истинска рядкост,от 1.9 стават ама са по-меки и по-бързо дават фира.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Възможно ли е рециклиране в случая и къде? То че ще слагам нови е ясно, ама да развием и други варианти, четох и в други форуми за новите, че не изкарват нищо или пък увеличават вибрациите.
                156 Sportwagon 02'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                  Възможно ли е рециклиране в случая и къде?
                  Абсурд....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Преди 4 5 години и на мен ми опираше само,
                    че чашата на вътрешното каре в болта на долния носач.
                    Поради същата причина,скачане в дупка
                    Сложиха ми 4 шайби по 2 мм или може и повече да са били,
                    там където се захваща магарето за гредите и готово.
                    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                      Преди 4 5 години и на мен ми опираше само,
                      че чашата на вътрешното каре в болта на долния носач.
                      Поради същата причина,скачане в дупка
                      Сложиха ми 4 шайби по 2 мм или може и повече да са били,
                      там където се захваща магарето за гредите и готово.
                      Евала,тва е гениален ремонт
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Евала,тва е гениален ремонт
                        Оти бре,екстра решение,могли са му турнат канап и тел.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • #13
                          Ми гениално или не,за да е по здраво,вързаха моста с канап и тел,
                          а гаранцията още не е изтекла.
                          А и май има много странични ефекти,не дърпа,няма проблем с реглажа,височина еднаква
                          за друго се не сещам.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #14
                            Аз съм автотенекеджия и ако не се лъжа за да ти опира полуоската в магарето за мен проблема е един, имаш изместване на геометрията по предницата, тоест удар във въпросното колело. Вземи една рулетка и замери колелото ведниж на кръст и после на дължина, ако можеш и наклона измери. За целта ти трябва канал и се ръководи от контролните точки в основата на роговете на колата.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Ръководи се по размерите на другото колело


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X